donderdag 8 september 2016

Birthday parties

Vandaag heb ik een kaart met de Layered stempels van Studio Light in dit geval nr 02, voor jullie. Ik heb voor deze stempels een soort kleurenwaaier gemaakt.
De Memento Dew Drops zijn ideaal voor deze manier van stempelen maar ik heb gemerkt dat de combinatie van kleuren erg bepalend is voor het eind resultaat. Ik heb daarom een kleurenwaaier  gemaakt met combinaties van kleuren  die ik met een ring aan elkaar heb gemaakt. Als ik nu wil stempelen kan ik kiezen welke kleuren ik wil gebruiken. 

 

Ook de MISTI is een grote hulp bij het stempelen met deze stempels. Voor mij werkt het het makkelijkste om de eerste laag op de misti te laten zitten en daar steeds een volgende laag op te plakken. Ik vind het namelijk bij sommige stempels best lastig te zien aan de afdruk hoe de volgende laag geplaatst moet worden. Wanner je de tweede stempel op de eerste plakt gaat dit makkelijker. Daarna haal je de tweede laag er af en plak je de volgende laag op de eerste stempel.
De tekst is van een set van Penny Black. Als laatste heb ik met blauwe waterverf een kleurtje rondom de bloemen aangebracht en met een bijpassende kleur spetters aangebracht. Ik heb er in dit geval voor gezorgd dat dit niet op de bloemen of de blaadjes terecht is gekomen. Je kan met deze stempels snel en met weinig materiaal prachtige kaarten maken. Ik ben benieuwd wat jullie met deze stempels hebben gemaakt.

Groetjes Mirjam.



1 opmerking:

  1. Wat een prachtig effect heb je hiermee gemaakt! Super mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.