zondag 8 mei 2016

Voor een bijzondere dag.

Aan mij de eer om vandaag een kaart op het blog te publiceren, om te inspireren maar vooral om alle moeders speciaal vandaag in het zonnetje te zetten. Voor deze kaart heb ik een stuk wit karton beplakt met bedrukt tissue papier. Als je dit niet hebt kan je ook gewoon wit tissue papier nemen en hier zelf op stempelen dat geeft hetzelfde effect.Ik heb multi medium matte gebruikt om het papier op de onderlaag vast te zetten.
Deze ondergrond heb ik met een dun laagje gesso ingesmeerd en een klein beetje verf om de overgebleven witte ruimtes alvast wat kleur te geven. Hierna heb ik met een stencil en structuurpasta een paar cirkels en stippen aangebracht en deze na het drogen met de spray van lindy's een kleurtje gegeven.
Als dit opdroogt blijft een mooie diepe kleur over met een beetje glans. Hierna heb met gelato's en verf de rest van de ondergrond een van een kleurtje voorzien. 
Op een los stukje Neena Classic papier heb  de lelie en de vlinder gestempeld. Deze stempels zijn van Studio Light. Deze heb ik los op de kaart geplakt. Als laatste heb ik nog wat achtergrond stempels aangebracht en de randen gesponst. 

De tekst komt van de eigen stempels van Leuke Stempels. De kaart gemat op paars en zwart en een crème onderkaart. Het eindresultaat is een bloemetje van papier voor alle moeders , de mijne en die van jullie. Ik wens iedereen een fijne moederdag.
Groetjes Mirjam.

6 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.