maandag 25 mei 2015

Kaarten met DarkroomDoor stempels...








Een hele goede 2e Pinkstermorgen allemaal,

De achtergrondstempel "Roses" van DarkroomDoor stond al langer op mijn verlanglijstje en laat Leuke Stempels deze nu weer in het assortiment hebben, helemaal blij mee;)

En in combinatie met de "Darkroom Door Full Bloom Vol 1" en de "Darkroom Door Happy Birthday" stempelsets heb ik deze 3 kaarten gemaakt.

Hieronder een korte omschrijving van hoe deze kaarten gemaakt zijn.
Ze zijn helemaal niet moelijk om te maken maar het eind resultaat vind ik zelf wel erg mooi geworden.


Snij een witte basiskaart van wit Stempelpapier van Indigoblu in de maat 9,5 x 13 cm.
Plak deze af met gescheurd Maskertape.
Stempel de achtergrondstempel Roses met Stazon inkt in de kleur Blue Hawai, Vibrant Violet of Cactus Green.
Haal het maskertape nu weg en stempel de rose en tekst nu met Stazon black eroverheen.
Mat deze nu op zwart en plak het geheel met 3d-foam op een basiskaart van 10,5 x 14 cm.


Maar ik ben nog even verder aan het spelen geweest met deze stempelset, 
zie de twee kaarten hieronder.



Voor deze kaart heb ik alleen de hoek gestempeld met de achtergrondstempel Roses van DRD.
Let wel goed op dat je alles wat je niet gestempeld wilt hebben dat dit ook afgedekt is met maskertape anders heb je inkt op je kaart waar je het niet wilt hebben;)


Of bewerk de tekst nog met een witte gelpen voor een extra dimensie van de tekst.
En maak in de hoeken met zwarte fineliner wat leuke streepjes en een stikrandje nog op het gestempelde gedeelte van de kaart.

Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gebracht deze 2e Pinksterdag 
en natuurlijk kan je alles kopen in de (web) shop van Leuke Stempels.

Fijne dag nog allemaal en tot de volgende blogpost maar weer.

Creatieve stempelgroet van Aletta


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaarten, met deze stempels van Darkroomdoor. Makkelijke beschrijving ook, dus ik zal snel een keertje gaan "liften", Aletta. Fijne 2de pinksterdag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt Aletta. Zijn ook top stempels hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn erg leuke kaarten geworden met deze combinatie van stempels!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.