dinsdag 5 mei 2015

Dankbaarheid / Gratitude







Dankbaarheid... vandaag vieren we Bevrijdingsdag, het is 70 jaar geleden dat Nederland werd bevrijd.

Dankbaarheid, het is precies 1 jaar geleden dat mijn man een groot herseninfarct kreeg.. met de gevolgen daarvan moeten we nog dagelijks omgaan...maar dankbaarheid omdat hij er nog is, dat hij nog steeds vooruit gaat en we hopen op een goed herstel. 



Deze kaarten heb ik gemaakt met panpastel. Eerst heb ik met versamark de bloem van de prachtige stempelset van darkroomdoor full bloom (vol2) op mijn witte stempelpapier gezet. Toen voorzichtig met de lichte kleur Panpastelsl en sponsje gekleurd. De met versamark gestemde bloemen komen prachtig tevoorschijn. Vervolgens met een tint donkerder weer Panpastels opgebracht, . Alles gefixeerd met  ghiant fixativeen daarna met zwarte stazoninkt de bloem en de tekst gestempeld.

Ik vind het leuk jullie ze in meerdere kleuren te laten.

 groetjes Willy

4 opmerkingen:

  1. En prachtige set kaarten. Mooie felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er super chique uit zeg.... Deze stempelset staat bovenaan mijn verlanglijstje:)) En ohw... Panpastel... nog een techniek die ik graag zou willen uit proberen... maar ohw... ik heb al zooooveel materiaal in huis waar ik eerst nog mee aan de gang ga en dan nog de tijd.... whahaha... die kom ik altijd te kort.. maar wie niet;) Fijne 5 mei allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige set Willy, heel ingetogen en mooi! Wel heftig dat jullie leven een jaar geleden zo veranderd is. Mooi dat je hier op deze positieve manier stil bij staat, sterkte met de revalidatie!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.