dinsdag 31 juli 2018

Memories





Vandaag vanuit Engeland mijn creatie.
Aaezien we op de boot zitten, vond ik dit deze fles wel heel toepasselijk :-) 

Stap 1



Ik had nog een zakje liggen , deze heb ik met een beetje gesso ingesmeerd met een kwast. Met een nat doekje uitgewreven zodat het geheel glad was.

Stap 2


Ik heb hier mijn stamping platform  gebruikt omdat het zakje niet geheel plat was en ik wil natuurlijk wel dat de stempel er goed op komt te staan.
Ik heb hier de stempel van Woodware: Message in a Bottle gebruikt. Het zakje heb ik op de stamping platform gelegd en gekeken waar ik het flesje wilden hebben. Deze vast geplakt en met archival zwart heb ik deze blinkt en gestempeld 

Stap 3

Helaas ben ik 1 stap vergeten te fotograferen maar deze leg ik zo uit:
Stempel de Woodware: SeaShells met bruine Archival. Hier overheen heb ik weer een beetje gesso gedaan.

Stap 4


Ik heb de fles op een mask gestempeld en uitgeknipt. Deze leg ik op het zakje en met Distress Oxide 
ga ik om het flesje heen. Hierover heen heb ik weer de stempels gebruikt vaan Woodware : SeaShells gebruikt. Ook hier heb ik distress Oxide gebruikt.

Stap 5 


De fles heb ik ingekleurd met distress Oxide. Doe een beetje op craftsheet en spuit er een beetje water op. En kleur de fles in.

Stap 6


Pak de tekst stempel van Kaisercraft en stempel deze met zwarte archival op je zakje .

Stap 7


Met een Distress Crayon ga om het zakje heen. Ik zet een beetje op het zakje en wrijf het met mijn vinger uit.

Stap 8



Met een witte posca stift breng je accentjes aan. Normaal zou ik er nu een touwtje om doen maar helaas deze liggen nog in Nederland :-)


Groetjes van mij vanaf de boot vanuit Engeland :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.