donderdag 19 juli 2018

Dikke knuffel

Dikke knuffel 
     
Ik kan er geen genoeg van krijgen,
die leuke houten stempels van  Cats on Appletrees


Eerst heb ik een basiskaart gesneden van Neenah classic
van Crafter´s Companion en deze Mixed Boxes van 
Darkroom Door erop gestempeld.
Dit heb ik gedaan met de Tim Holz Stamping Platform



Daarna met Distress Ink Twisted Citron alle vakjes
met een blendingtool  bewerkt.
Elk vakje met maskertape geselecteerd, zodat ik alleen 
inkt krijg waar ik het graag wil.


Zoals je ziet heb ik niet overal even dik gewerkt,
zodat het wat lichteffect heeft.

 
De leuke Cats on Appletrees erop gestempeld.
Alleen de tekst  "van ons" heb ik erop geschreven
Daarna de kaart op lichtgroen en zwart papier gemat,
op de kaart geplakt en je kunt iemand 
een knuffel sturen.


Als je ook zo'n fan bent van deze stempels, 
hoop ik dat ik je blij heb gemaakt met deze kaart.

Groetjes Jolanda






4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.