zaterdag 1 april 2017

Darkroomdoor Dream Catchers


Hoi, Leuk dat je weer komt kijken op het inspiratieblog van Leuke Stempels.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien gemaakt met stempels uit de prachtige set van Darkroomdoor genaamd "Dream Catchers". Gelijk toen ik deze stempelset zag, was ik verkocht, zo mooi maar ja, ik ben dan ook wel een echte Darkroomdoor-fan;)

De achtergrond heb ik gemaakt met 3 kleurtjes Magenta Nuance:
Bright Yellow, Golden Yellow en Nutmeg.

***
Tip:
Met deze 3 kleurtjes Nuances precies de kleuren van de kleurenuitdaging van april, handig he?
De uitdaging van april van je HIER vinden, doe je gezellig met ons mee deze maand.

***


Doe wat van de 3 kleurjes Nuances op je krafsheet, nat spuiten met water, 300 grams Schut glad aquarelpapier er doorheen halen, drogen met de heattool, weer kleur opzetten op je kraftsheet en weer nat maken en daarna je papier er lichtjes indeppen, weer drogen en als laatste nog natte druppels op je papier gooien of klappen en weer drogen en dan is je achtergrond klaar.



Daarna heb ik de tekst en de dream catcher gestempeld met memento luxe mb.v. de Misti en met clear embossingpoeder verhit met de heattool en daarna nog hier en daar dikke bleek de kleur wat weggenomen, ook rondom de dream cather.

Daarna nog met Distress inkt Wild Honey, een blendingtool en de Tim Holtz stencil Trellis een hoekje geblend voor extra accent in de achtergrond.


Hier en daar nog lichtjes de tekst stempeld met Wild Honey en heel lichtjes met zwart (de stempel heeeeel lichtje beinkt).

Als laatste heb ik op de basiskaart een rand getekend met een zwarte dikke watervaste stift.


En als allerlaatste alles op elkaar geplakt en klaar is deze kaart.

Voor iedereen die dit weekend naar de Art Specially gaat... HEEL VEEL PLEZIER... genieten van al dat moois en de vele workshops.
Ik ben zelf  heerlijk het hele weekend aan het rondstruinen/neuzen/workshoppen & shoppen met een vriendin, dus wie weet spreek ik je daar.

Tot de volgende blogpost maar weer.

Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.