zondag 9 april 2017

Afkicken


Het is echt even afkicken zo na de ARTSpecially Event. Alle nieuwe aanwinsten hebben een plekje gekregen en waar mogelijk al een beetje uitgeprobeerd. Vandaag heb ik een kaart voor je met de prachtige Lelystempel van Studio Light


Ik ben begonnen met een stukje Schut watercolor papier en drie kleurtjes Aquatint ( 02, 53 en 56 )Ik heb het papier nat gemaakt en hierop een paar druppels aquatint van iedere kleur laten vallen.Dit vervolgens ook weer nat gespoten en door elkaar laten lopen.


Hierna heb ik op een bladzijde uit een boek de lelie gestempeld en deze met bijpassende distress kleuren ingekleurd. De achtergrond heb ik bewerkt met achtergrond stempels. Het script met Dikke Bleek gestempeld om weer kleur weg te nemen(!!!spoel je stempel hierna direct goed schoon met water!! voordat je verder gaat) en de wybers en de splatters met memento Nautical Blue dew drop.


Hierna de bloem met multi medium matte op de kaart bevestigd en met een marker in de goede kleur een schaduw rand aangebracht.

Als laatste de tekst van Penny Black met Memento de Luxe gestempeld en de kaart gemat op zwart en een witte onder kaart.


Fijne zondag, groetjes Mirjam


3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.