woensdag 8 januari 2020

Let Your...dreams take a flight


Wat heb jij nog zoal in je hobbykast staan?
Ik betrap me erop dat ik heel veel heb en 
elke keer weer andere producten kan gaan gebruiken.
Wat een luxe😃
Deze keer een kaart om je dromen
te laten vliegen......


Wat heb ik zoal gebruikt......
Een smal stukje tape wat je waarschijnlijk
 wel ergens hebt liggen en niets meer mee doet,
maar nu wel van  pas komt😉
En op de tweede kaart,


Wie weet....ga jij ook met frisse moed
het nieuwe jaar tegemoet...
Zo zien deze  kaarten er wel uit...
Ik wens iedereen het allerbeste, liefste
 en veel creativiteit voor 2020.

Groetjes Jolanda
               
                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.