woensdag 20 september 2017

Carabelle en crealies


 Deze post heb ik voor jou in het voren gemaakt. Op het moment dat je dit leest zit ik heerlijk ergens in de zon. Het is ook een makkelijke kaart geworden. Soms hoeft iets echt niet ingewikkeld te zijn om toch leuk te zijn.

 Ik ben begonnen met watercolor papier te kleuren met oranje en roze Distress Oxide inkt. Daarna voorzichtig langs de randen wat Black Soot. Ik vind het zwart mits met mate gebruikt een prachtig effect geven aan een ondergrond.

Hierna heb ik de kruisjes van Crealies en de vogel van Carabelle met versafine black gestempeld. Om nog wat extra accent aan te brengen heb ik de cirkel ook van Crealies nog met dezelfde roze Oxide die ook in de ondergrond zit. De vogel heb ik met potlood hier en daar gekleurd. De tekst is van penny black. Als laatste de kaart gemat op zwart en wit.

Ik ga nog even genieten van het zonnetje.

Fijne dag, groetjes Mirjam

2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.