woensdag 8 februari 2017

Life is meant to be lived!









Hoi,

Zoals Mirjam vorige keer al zei hebben we een tijdje geleden wat achtergrondjes gemaakt met NUANCE poeders. Ik was er nog niet aan toe gekomen om er iets mee te maken, dus deze blogpost was een mooie aanleiding.
Ik heb hiervoor 225 grams Schutpapier gebruikt. Dat kan goed tegen water. Eerst heb ik wat korrels op het papier gestrooid, blauw en wat groentinten, vervolgens met water gesprayd en door elkaar laten lopen. 't is iedere keer een verrassing wat daar uit komt. 


zo al mooi....



Met het masker van Magenta , de danseres heb ik met Memento de Luxe Wedding Dress wat geaccentueerd .

Daarna... het masker laat je liggen, eroverheen gestempeld met de 

 distressinkt " mowed lawn". Hiervoor heb ik de stempel van Carabelle Chronique du quotidien gebruikt.


Zonder masker ziet het er zo uit:




Bij deze maskers heb je ook een 2e "masker". Dit is de uitsnede.
Deze heb ik er precies opgelegd en met Distressinkt "Salty Ocean" heb ik, vanaf het masker een dun randje blauw rond de danseres gezet.




met dit als resultaat



Met hulp van de MISTI  heb ik de mooie tekst-stempel van Visible Image geplaatst.



Om de achtergrond wat op te leuken heb ik het masker van Carabelle Les temps passe vite met distressinkt ( Salty Ocean) her en der gesponsd. 



Boven de danseres heb ik nog wat glitters aangebracht met Kristall gel en een masker van Indigoblu.


ff in close-up, dan zie je het hopelijk wat beter....



Met distress inkt "Black Soot" en "dusty concord"de randen sponsen. 
Let op! de Kristall gel moet eerst goed droog zijn. 




Vervolgens wat witte pen accenten aangebracht en gemat op zwart en vervolgens op wit papier.


Helaas kan ik de glitters niet beter in beeld brengen, jammer... de scanner werkt niet mee.

Tot de volgende keer!
groetjes, Willy

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.