zaterdag 16 juli 2016

Darkroomdoor Dear Daffodils


Hebben jullie dat nou ook?  In de zomer heb ik veel minder tijd om te freubelen maar het is dan wel heerlijk om even een snel kaartje te maken en dan lekker ontspannen een afbeelding in te kleuren, dat kan natuurlijk zowel binnen of lekker buiten gedaan worden.

Snij een rechthoek van 13,5 x 10 cm van kraft cardstock
en een dubbelgevouwen kaart van 14 x 10,5 cm van kraft cardstock.

Deze keer heb ik gekozen om te werken met de "Dear Daffodils" stempel van Darkroomdoor maar omdat ik de stempel voor deze techniek iets te robuust vond, heb ik maar een gedeelte van de stempel gebruikt d.m.v. gescheurd maskingtape de randen af te plakken.


Op het stuk kraft cardstock van 13,5 x 10 cm heb ik met Archival "watering can" gestempeld om niet zo'n harde afdruk te krijgen.

Eerst de bloem ingekleurd met een wit potlood en daarna met verschillende kleurtjes geel verder ingekleurd.
De bovenste bloem heb ik bewust meer ingekleurd dan de andere 2 bloemen, het is maar minimaal verschil, maar dat vond ik voldoende.

Tekst is van Leuke Stempels en gestempeld met zwarte Archival.

Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben met deze kaart en
tot de volgende blogpost maar weer. Gezellig dat je even kwam kijken.

Leuke groetjes, Aletta



Benodigde materialen:
Stempel DarkroomDoor Dear Daffodils
Archival inkt
Leuke Stempels tekststempelset
Faber Castell polychromos kleurpotloden
Archival inkt
CC glad kraft cardstock
maskingtape




2 opmerkingen:

  1. t is een mooie Aletta.
    Het geel knalt van het crafrkarton af, mooi gedaan. En idd...ik heb dat ook, minder freubeltijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die kleurtjes op het craft. Ja en kleuren kan inderdaad lekker buiten, worden we 'zen' van!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.