dinsdag 25 april 2017

Fine Flowers 2

De ondergrond van dit kaartje heb ik gemaakt met Amsterdam verf. Er is op dit moment een doos met 70 kleine tubetjes verf. Dit is een super mooie set want je hebt maar weinig nodig van de verf en zo heb je enorm veel kleuren. Ik heb voor deze kaart twee van die kleine tubetjes gebruikt. 
Ik heb een klein beetje verf op mijn craft sheet gedaan en met de brayer deze verf verdeeld over de kaart. Met de tweede kleur heb ik hetzelfde gedaan.

Hierna heb ik in de hoeken met een stencil een beetje matte medium van ranger aangebracht en dit goed laten drogen. Met de nieuwe tubes van Inka Gold ( ik heb Old Gold gebruikt )  heb ik wat glans aangebracht in diezelfde hoeken. Hierdoor valt het patroon met de matte medium ook goed op terwijl ze wel dezelfde kleur hebben gehouden als de ondergrond. 
De bloem van de Fine Flowers 2 heb ik twee keer gestempeld 1 keer direct op de kaart om de stipjes en streepjes naast de steel straks ook terug te zien en 1 keer op een los papiertje. Deze heb ik gekleurd met Faber Castell potloden en na het uitknippen op de afdruk op de kaart geplakt. Een mooie verjaardagstekst van Penny Black maakt mijn kaart af. Ik heb hem gemat op zwart en een crème onderkaart. En om het af te maken heb ik ook de bloem een keer op de envelop gestempeld.

Fijne dag, groetjes Mirjam.

6 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.