donderdag 13 april 2017

"Carpe Diem" ofwel "pluk de dag"


Het is alweer bijna Pasen.
De tijd vliegt, daarom is het goed stil te staan bij de mooie dingen die je beleeft.

Carpe Diem...

 

Deze achtergrond heb ik met nuance poeders gemaakt op aquarelpapier.. 




Je kan het al zien.... keukenrol eronder. Ik spuit eerst het papier goed nat, vervolgens strooi ik er wat poeder op, eventueel nog wat water en mooi in elkaar over laten vloeien.

Even drogen...


Met behulp van één van de nieuwe stencils van Carabelle  heb ik met een babydoekje wat kleur weggehaald. Ik heb ook een rode variant gemaakt... wist nog niet precies hoe het uit zou vallen :-) en met welke ik verder zou gaan.



Vervolgens met distressinkt Broken China ( rusty hinge voor de rode) de Magenta distressed background gedeeltelijk gestempeld. 

Nog wat water gespetterd.



Op een apart stukje papier de Wild rose van Magenta met emossinginkt Versamark gestempeld.  Met groene embossingpoeder ge-embossed en met zigs ingekleurd. 


De kaart op zwart gemat, nadat ik met zwarte inkt de tekst Carpe diem van Magenta erop heb gestempeld. Voor het matten van de kaart natuuuuurlijk gebruik gemaakt van de perfect layers. 

Op een bijpassende kaart geplakt en als laatste de uitgeknipte bloem erop geplakt.



Vrolijk Pasen!

groetjes Willy

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.