vrijdag 24 maart 2017

Face It

 
Vandaag heb ik een kaart voor je met maar twee kleuren distress oxide inkt. Door de inkt kan je echter toch mooie lagen opbouwen ook met maar weinig kleuren.
 Ik ben begonnen met Cracked Pistachio en Broken China op mijn craftsheet te deppen. Je kan uiteraard ook andere kleuren kiezen. Dit heb ik nat gemaakt en hier de kaart door gehaald. Deze laag goed drogen.
 Hierna wederom dezelfde twee kleuren aangebracht en de kaart op verschillen plekken gedept in de inkt die je iets vochtig maakt.
 De volgende laag heb ik aangebracht door te stempelen met de inkt. Ik heb de veertjes van Carabelle Studio, de wiebertjes en het script in dezelfde kleuren op de ondergrond gestempeld.
 Hierna het gezicht van visible image op de rechter helft van de kaart gestempeld en met het bijpassende stencil en de blauwe inkt heel licht een contour aangebracht.
 Als laatste wat zwarte spetters gestempeld en een tekst toegevoegd. De kaart gemat op een zwarte ondergrond en een kaart in een bijpassende groene kleur.
 Ik ben blij met het eindresultaat. Wellicht zie ik je op de ArtSpecially. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en inspiratie.

Fijne dag, groetjes Mirjam.


5 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.