maandag 20 februari 2017

Making Mistakes

Gisteravond zag ik ineens dat ik me vergist had en dat ik vandaag al een blog moest maken. Daarom vanmorgen al vroeg in mijn schuur gekropen en deze kaart voor jou als voorbeeld gemaakt. 
Ik had het al op YouTube gezien en ook Diny Sprakel zag ik deze techniek gebruiken: distress aanbrengen met een kwast. Ik heb in dit geval de distress oxide gebruikt. Het geeft op deze manier een heel mooi zacht kleurverloop. Ik heb in dit geval van links naar rechts geborsteld.
Ik heb Worn Lipstick als kleur gekozen. De Oxide inkt reageert ook op water dus je kan ook gewoon lekker spetteren. Ik heb dat ook gedaan maar dat is door de lichte kleur bijna niet te zien.
Vervolgens het ik de Giant Poppy van IndigoBlu met witte embossing op de kaart gezet. Met gewone distress Picked Raspberry of een ander watercolor middel kan je poppy inkleuren. Door de embossing blijft de kleur mooi binnen de lijnen.
Ik heb bij de aanzet van de bloemblaadjes iets meer kleur aangebracht. Vervolgens heb ik een tekst uitgezocht van een van de nieuwe sets van Tim Holtz : Mini Motivation. Ik vind ze super leuk en voor een kaart hebben ze een mooi formaat. Ieder tekst die op deze set zit is er ook in een groot formaat.  De kaart gemat op een zwarte ondergrond en een witte kaart.  

Fijne week, groet Mirjam







6 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.