vrijdag 22 juli 2016

Prettige vakantie

Deze keer een kaartje met de leuke bloemenset van Carabelle studio
Ik heb de bloemen op een stukje schut papier gestempeld met versamark inkt en een metallic zilver embossing poeder gebruikt van WOW. Hierna heb ik de bloemen ingekleurd met ZIG stiften.
Ik heb gebruikt: nr: 045 Pale Green, nr: 202 Peach Pink, nr: 67 Mustard en nr: 025 Pink. Na het drogen heb ik de bloemen langs de gemboste rand uitgeknipt.
Hierna heb ik op mijn craftsheet drie kleuren distress inkt gedept: Cracked Pistachio, Wild Honey en Worn Lipstick. Dit heb ik nat gespoten en hier een stukje watercolor papier doorgehaald. Na het drogen en glad strijken heb ik de ondergrond afgemaakt met stempels en stencils.
Als laatste heb ik nog een script stempel met dezelfde embossing poeder aangebracht en de bloemen en de blaadjes op de kaart geplakt. De kaart gemat op zwart en groen uiteraard met de perfect layers linialen
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en een behouden thuiskomst als je ver weg gaat,
groetjes Mirjam.




2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.