maandag 23 mei 2016

Dreamer

Voor deze kaart heb ik de nieuwe stempels van Katzelkraft gebruikt. Ik ben begonnen met een stukje gewoon papier dat nog op mijn bureau lag. Hierop heb ik met heavy gel medium en een stencil de wybertjes aangebracht. Dit moet je wel even laten drogen.

Ondertussen heb ik in een spray flesje mijn eigen glimmer mist gemaakt. Ik heb er een klein beetje water in gedaan en daarna een paar druppeltjes Aquatint. Als laatste heb ik er een klein beetje gouden Aquatint bij in gedaan. 
De kaart heb ik nadat de gel goed droog was goed nat gemaakt en twee kleuren Aquatint met de kwast aan gebracht. Dit heb ik met de eigen gemaakte glimmer mist nog wat extra nat gemaakt en daarna wederom goed laten drogen.
De gel medium werkt als een resist en het goud uit de spray geeft een mooie glans aan de kaart. Hierna met een script stempel nog wat accenten aangebracht en de randen gesponst.
Op een apart stukje papier de stempel en de tekst gestempeld en ingekleurd met Faber Castell potloden. Deze beide uitgeknipt en op de kaart geplakt.
De kaart voorzien van een paar lagen in bijpassende kleuren door middel van de Perfect Layers

Fijne week, Groetjes Mirjam.


4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke kaart weer Mirjam... en wat handig om zelf een mister te maken met een druppeltje aquatint. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuk idee weer Mirjam, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Prachtige achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Prachtige achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.