woensdag 30 maart 2016

zwart-grijs-wit

Hoi allemaal,
vandaag een paar kaarten in zwart-grijs-wit.

Hiervoor heb ik de set van PaperArtsy HotPicks1601EZ gebruikt en de boom van CraftersCompanion The Great Outdoors. Samen met witte embossingpoeder van WOW, zwarte Stazon en de distressinkt Picket Fence.



Voor deze eerste kaart een stuk wit stempelkarton van Neenah gebruikt van 10 x 14cm. En hierop alles gestempeld met zwarte stazon. De kaart gemat op zwarte cardstock.


Voor deze grijsgestempelde kaart een stuk zwart stempelkarton van 10 x 14 cm gebruikt van IndigoBlu. En hierop alles gestempeld met Distressinkt PicketFence.
De Picket Fence geeft een mooie krijtachtige look en het lijkt ook net of het een oude kaart is van lang geleden. Mooi effect, wat helaas op de scan niet goed naar voren komt.




En deze derde kaart is ook gestempeld op zwart stempelkarton.
Nu heb ik eerst de huisjes en de boom met versamark gestempeld en hierop Opaque Bright White embossingpoeder van WOW aangebracht.
Alles met de heattool setten en dan de tekst met zwarte stazon gestempeld op een stukje wit stempelkarton. Uitknippen en op plakken. De kaart gemat op wit cardstock en daarna op een zwarte kaart.

Welke vind jij het leukst?

groetjes,
Hella

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten...ik hou wel van zwart/wit en tja... welke vind ik t mooist... Ik zou zeggen, de eerste maar de andere twee mogen er ook echt wel zijn:)) Elke kaart heeft weer zijn eigen charme. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, ik ga echter ook voor de eerste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan Hella. De eerste heeft m'n voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.