maandag 8 februari 2016

Lovebirds


14 februari is het Valentijnsdag en wat is er dan toepasselijker dan de Lovebirds van Paper Artsy hier te gebruiken, in combinatie met Taches et Coutures van Carabelle Studio.



Ik ben begonnen met de cirkels van Carabelle met versamark op de kaart te stempelen en deze daarna met zwart geëmbosd. Ik heb drie kleuren distress gebruikt : Mermaid Lagoon, Picked Raspberry en Twisted Citron. Deze op mijn craftsheet gedept.


Ik heb eerst het watercolor papier nat gemaakt en vervolgens met een kwast kleur opgebracht. Dit vervolgens goed laten drogen. Ondertussen heb ik vast de Lovebirds gestempeld met versafine black onyx op Neenah Classic papier. Deze heb ik met dezelfde drie kleuren ingekleurd met een kwastje, en vervolgens uitgeknipt.


Nadat alles goed gedroogd is heb ik met wat verdunde gesso nog wat witte spetters op de kaart aangebracht. De tekst gestempeld en de vogeltjes op de kaart geplakt. De kaart is gemat op een bijpassende kleur blauw en daarna op een witte kaart.


Groetjes Mirjam

9 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.