zondag 24 januari 2016

A star

Voor deze kaart heb ik de prachtige sterren stempels van Darkroomdoor als uitgangspunt genomen. Ik ben begonnen met de ster te stempelen en hier over heen een laagje Distress Crackle Paint clear rock candy. Dit aan de kant gelegd om te drogen en de verf de kans te geven te gaan barsten.
Op een stukje stempel papier drie kleuren PaperArtsy  Fresco Paint met  een brayer aangebracht.
Dit laten drogen en met de achtergrond stempels van Crafters Compagnion wat diepte aangebracht door sommige stempels met distress in dezelfde kleur te stempelen en anderen met black soot.
De ster heb ik uit genipt en met  distress ingesmeerd om de kleur in de barstjes die zijn ontstaan te smeren. Op de volgende foto kan je door de oranje inkt goed zien dat er een laag met barstjes is ontstaan.
De tekst van Leuke Stempels heb ik op een stukje papier gestempeld en een beetje kleur gegeven. Met een zwarte stift een randje er om getekend en vervolgens uit geknipt. Dit heb ik samen met een touwtje in een bijpassende kleur aan de ster bevestigd.
De ster op de ondergrond geplakt en nog wat kleine stempeltjes uit dezelfde set toegevoegd. Het geheel gemat op zwart en op een witte onder kaart. 
Ik vind de sterren ook buiten de feestdagen om super leuk om mee te werken. 

Groetjes Mirjam.



8 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.