donderdag 10 september 2015

IndigoBlu Klaprozenfeest!




Vandaag ga ik een aantal kaarten laten zien met de prachtige Poppy's  van IndiguBlu. 
Toen we vorige maand op vakantie waren heb ik een aantal van deze mooie bloemen ingekleurd met spectrum-noir potloden. Hierbij heb ik ook doezelaars en geurloze terpentine gebruikt.
Wat "blenden"de kleuren dan toch mooi.


Deze heb ik gecombineerd met één van de tekststempels van 
Verses. Ik ben zo blij dat Hella die nu in het assortiment heeft opgenomen. Ze zijn prachtig!!
De randjes zijn gesponst met distress-inkt



Voor deze tekst heb ik de Darkroomdoorset full bloom vol2 weer gepakt, Deze blijft één van mijn favorieten. 
De steeltjes heb ik even geleend van Tim Holz Flowergarden. Wel eerst de bloem gemaskerd met maskertape.



Bij deze kaart heb ik de Darkroomdoor simple sayings gebruikt. 


en hier opnieuw Darkroomdoorset full bloom vol2. Bij het stempelen weer een masker gebruikt.  




Wat zijn het toch prachtige stempels, nu ben ik toch al gek op klaprozen...dus was deze set snel in mijn winkelmandje gevallen. Nu zag ik ook deze Giant poppy set nog.... mmmmm nog maar eens over nadenken.

Ik vond het erg leuk om ook met niet alledaagse klaprooskleuren te kleuren. Rood ligt het meest voor de hand, maar ook met andere kleuren krijg je verrassend mooie bloemen ( al zeg ik het zelf...;-) )


Groetjes Willy

5 opmerkingen:

  1. Wat een hoop kaarten weer! Prachtig in elke kleur! En die Verses teksten zijn top! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die zijn mooi. Prachtige stempels zijn het. Ik heb de giant al... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempel en wat heb je er prachtige kaarten mee gemaakt!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige serie kaarten Willy...

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.